Skäms över att vara svensk, faktiskt!!!

Hur kan ni med?? vaaa???
hur kunde det gå så fel?!?! är ledsen "vad du nu hette-du som vann" men hur fan hade Sverige tänkt att denna skulle vinna Eurovision??? finns ju inte en chans... självklart kan jag ha fel men... första omgången av röstningen gick ju så braaa.. lite lagom med röster till dom som var bra, H.E.A.T (för älsklingens skull), Måns (helt okej låt faktiskt för att vara han), EMD, dom är ju så söta hahaha :) tom Agnes hade kunnat få gå vidare, eller hon Sarah Dawn Finer, vem som helst, men att ha en stel Caroline af Ugglas och en opera tant i topp asså,
Skäms!!!!

nu ska jag ta att lugna ner mig lite och göra nåt annat, dränka mina sorger i coca cola =P hahaha... kalla mig patetisk men, vad ska man säga, FEL LÅT VANN!!!



ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0