Skynda skynda..

Igår är jag ledsen för att jag inte skrev på kvällen =P blev så irriterad på min msn som muppa sig, så kom mor på kvällsmat :) som en liten glad överraskning :)
men iaf, kom hem till en lagom lägenhet igår.. hade lämnat fönstret i vardagsrummet öppet (frivilligt) tycker det kan va skönt om det är lite kallare, bara det att det var 17 grader i köket där temp.mätaren står hahaha, de brukar va 22 eller mer annars =P men gött vare, sen öppna jag fönstret i sovrummet, tänkte det kunde bli lite skönt me frisk luft innan man lägger sig, men som sagt mamma kom, så fönstret stod öppet i en timme hahaha, faaan va kallt det hann bli :S men men :)
har egentligen inte tid och skriva =P men har varit redig och betalat mina räkningar så tänkte jag skulle komma in här lite och så :)
duschen väntar på mig och syrran med snart.. men vill INTE ut i skiiitvädret, usch!!!
får väl sätta lite fart kanske.. skulle behöva hämta kläder hos mamma med hihi, men men :)

ha en underbar helg allesammans :)


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0