Slut på helgen...

denna helgen gick alldeles för fort :( urk...
men kul och mysigt och stressigt och kaotiskt har det varit hihi =P
var hos mamma en sväng i fredags och hälsa på och vi sola och lite sånt :) borde inte ha gjort det märkte jag, brände sönder samma ställe som jag brände i Thailand :S inte så bra alls men... får väl skippa det, får väl leva som albino :(  urk... så tråkigt.. men men..
sen åkte jag iväg till tezz och kika på hennes nya lägenhet :D jättemysigt där.. vi åkte till blomsterlandet och kika lite så hon kunde få lite blommor i nya hemmet :D hehe..

sen åkte vi till göteborg i lördags :D körde ju då ;) gick ju jättebra fram till det att vi kom till göteborg hahaha =P missade nån skylt eller så har den försvunnit.. hmm.... jävligt irriterande och filer överallt och skit... liiite mer irriterande blev jag att när vi hade byr plats jag och andreas så han fick köra så var vi så nära p-huset att lika gärna jag hade kunnat fortsätta köööra... morr =P men hittade ingenting såååklart när man längtar så mkt efter att få shoppa!!!! faan!!! så var lite surig där... men sen blev det mys med kinamat hemma hos syrran på kvällen :D myste i soffan framför lilla brasan och spela vem vill bli miljonär :D hihi.. vi spelade i par och vi vann varsin gång så var väl tur hihi =) sen var jag svintrött på kvällen, så gick o la mig vid tolvtiden kanske, då satt andreas och johan uppe och kollade på Idol klipp hahaha, fjantar :D på tal om idol :) i göteborg så kom vi på att systemet stängde vid 3, så blev lite sena dit, men ingen större skada skedd =P för när vi kom dit tio i tre så var det kö utanför hahaha, KÖ utanför system bolaget =P kändes helt sjukt hihi, inte van vid sånt :) men iaf när vi stod där så kom Idol Robin E tror jag han kallades, den rockiga utav dom från 2008, han kom och fråga oss om det var kön till systemet ;) hehehe.. inte van och se "kändisar" ;) hihi... så kan det gå :D kuligt var det iaf.. kändes lite ovärt o gå till systemet, jag och syrran dela på 3 cider så :) är verkligen inte sugen på att dricka något.. :S usch =P
idag så har det inte hänt mycket :) åkte från syrran runt tolv :) då körde jag hem snutten till falköping :) sen åkte jag och handla och åkte till kusinen och hälsa på :D hon bjöd på mat, såå gott :D slapp man det med :D sen gick vi på en liten promix på kanske 40-60 minuter :D duktiga vi är :D skönt var det iaf :D sen åkte jag hem och gjorde iordning för imorgon :D så slipper man tänka på det när man ligger och myser i soffan :D
så nu sitter man här äntligen :D kollar på erik och mackans nya program Herren på täppan :D kuligt faktiskt, fast ganska sjukt men =P ja ja :D
ska nog sätta på en film nu och lägga mig under filten och mysa :D mys mys :D synd att älsklingen inte är här.. men ses nog snart igen, nu jobbar vi ju lika i veckan så :D hihi...


ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0