Snökaos och bilkrångel...

fyfan.. först kommer man till jobbet och får se att man ska jobba på helvetes stället, det pallar jag inte, så in till samordnarna och säger att min rygg pallar inte en dag där, då kan jag lika gärna sjukskriva mig med en gång... hihi.. så då blev jag flyttad till "min" linje, tack gode Gud =P sorry Harald...
så dagen flytter på, vi pratar hus, bilar, hockey och hmm, Anders helgbesök, eller Våra sjuka fantasier om Anders helgbesök, som egentligen inte var något besök utan bara ren fantasi.. ja ja roligt var det iaf och åter igen kommer jag på mig själv att det inte är någon idé och sminka sig då man går till jobbet, tårarna sprutar ju för fan =P hahaha...
så när man äntligen skulle få åka hem, hade ringt mamma och bjudit in henne på kvällsmat, dåå ser man att Securitas står utanför portarna i snökaoset och vill titta i våra väskor när vi går ut, ingen fara med det men när man kommer fram till bilen blire inte lika roligt, då man märker att låset frysigt fast!!!! har ju bara en nyckel med så får ju vara försiktig... så efter lite om och men så åker låset upp, men dörren sitter fast, går verkligen inte att få upp den.. efter en stund kommer två tjejer fram och hjälper mig lite, eller är stöd då jag försöker få upp bilen haha.. efter lite om och men så får vi upp bakluckan, så var ju bara att så smidigt som möjligt hoppa in där hahahaha :) även inifrån går det inte att få upp dörren på förarsidan, men dock på passagerar sidan, så tackade dom för hjälpen och drog en sväng i stan för att värma upp bilen.. väl hemma på parkeringen så försöker jag öppna dörren, men NOT! orka!!!! så var bara att snällt hoppa ut på passagerarsidan.. gick ju bra men, sen när jag kommer runt bilen så gick förarsidans dörr att öppna.. hahaha så stöööört... låste bilen och fick tanken att jag skulle se efter om det funkade men inte då.. i vissa lägen gick det att öppna dörren bara... myskooo....
äntligen så sitter man här iaf, sminket är borta, mamma och jag har tryckt i oss färska tekakor med medwurst och en kopp te.. :) så nu är denna dagen över... =P
imorn blire kanske liiiite sovmorgon.. sen ringa farfar :) sen innan jobbet blire banken... blir så spännande...
mäklaren ringde idag med och snacka lite så.. :) börjar likna nåt, hoppas hoppas :) håll tummarna för mig att detta blir min livs bästa affär :) hihi...

Natti natt... (får inte glömma och se Familj Annorlunda imorn till frukost på TV4 replay)


Puss på er... (L)    (ciao och puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0