Snorig...

kul då.. äntligen fick man en ledig dag så ska man sitta här och snyta sig!!!
men vad ska man göra, går ju inte och ändra på så.. ska ringa mäklaren snart med och se om han har tid för mig och pappa ikväll =P så pappa får säga sitt om huset med innan man går längre, om man gör det..
kusinen kommer om en stund med :) hihi.. kul och få lite besök iaf, är ju faktiskt ledig och inte sjukskriven, så ingen som kan säga nåt =P hehe.. men blir nog sjukskriven imorn dock, palla jobba och riskera att bli ännu sjukare.. sen tror inte jag att arlas kunder är så sugna på mina snorbasilusker i sin ost =P hahaha...
ska snyta mig nu och sen får jag nog ta och fixa lite i hyllor och tv-bänk, allt står i lådor och på skrivbordet hihi ser ut som kriget.. pappa och kicki ville ju komma på fika i veckan med, då kan de ju inte så ut såhär hihi :)


puss på er så länge.. eller näää, inga pussar nu när jag snorar som mest =P *slängkyss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0