Snutten ligger i lä...

så snuskigt... huset i Rent Hus... där ligger du i lä min lilla snutt ;)
det är ju helt otroligt.. typiskt karlar hahaha =P säger inte att alla killar har det ostädat, men med mina fördomar så tror jag nog att det är fler killar som har det ofräscht.. usch... ungkarlar, skärpning hahaha :D
ska bli spännande och se huset imorn :) har fått en känns av att det bor en ungkarl där ;) eller kille iaf =P kanske inte ensam men... nu är det ju självklart mina fördomar igen :) hihi.. ska bli spännande, tror tyvärr att det inte är något att ha men :( hihi.. får se helt enkelt.. ska bli kul och börja iaf och titta på hus.. vem vet kanske dyker upp något snart, men kul och kolla iaf :) se hur folk har det hemma =P

ska väl fortsätta se på Rent Hus nu, sen blir det sängen, har fan ont i huvudet... urk, men pallar inte ta piller när jag ändå ska nana snart :D

imorn blir det middag hos mamma med :D det ska bli gött, var längesen man fick mammas mat :) längtar verkligen till morgondagen hihi :) trist bara man ska jobba 9 timmar först =P men sen är det fredag, vilket är lika med helg och jag får gooosa med min älskling igen :) sakna sakna... (L) han är ju det bästa, nu har han bytt skift på jobbet som ändras i början på maj :) då kommer han jobba samma som jag :D blir mys.. på tal om i början av maj hihi... undra om det är så att jag och min älskling varit tillsammans ett år då.. vi har ju inte bestämt något datum än hahaha :) får fundera på det =P hihi... inte lätt :) 

ja ja, dags och borsta gaddarna :)



ciao och puss.... (L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0