Sol!!!

fyfan va gött det är med sol :)
idag titta den fram igen, lagom till att man ska dra till arbetet... så typiskt...
hellre det än att det ska va skitväder iaf... kusinen kom för en stund sen och vi tog ett rök i solen :) fyfan va gött det vaaaar :) finns knappt nåt bättre :) bara sitta där och njuta och snacka lite :) klockrent.. det gör att man känner sig lite mer lycklig iaf :) har känt mig lite deppig senaste dagarna, så synd att det ska gå ut över folk i min omgivning, inte deras fel =P sorry snutten... (L)
på sätt och vis så känns det iaf skönt nu och man vet att denna veckan kommer gå relativt fort och då är det helg med snutten, vi ska dra till Ikea och ha det lite mys :)
förmodligen drar jag och mamma och hämtar min tv-bänk med snart, tisdag eller onsdag :) blir kul, då har man lite och göra iaf :) få det lite fint här hemma :) mysmys..



ciao och puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0