Sommartid, VM-kval i fotboll och spöregn...

det är min lördag...
drog till kusinen tidigare i kväll och myste lite med Neo, så josse fick duscha :) sen gjorde vi räkmacka, MUMS... tjöta lite skit och så :) sen drog vi till skara och köpte varsin kycklingtallrik hahaha :) känner att jag skrivit det lite väl många ggr nu :) men vafan ska man göra, det är ju bara å njuuta :D hihi.. kollade på Robinson med, tycker det är lite halvkasst men :) blir väl bättre framöver kanske :) var ju meningen man skulle släckt ner idag med, gjorde ni det???? jag är ledsen men mina 3 lampor jag hade tänt i fönstren stod tända, eftersom jag inte varit hemma sen i fredags.. fy mig.. kvart i tio blev det fotboll hahaha :) 0-0 blev det, lite lam match men :) gött och kolla på nåt som man kan snacka skit till :) är ju bara och vända huvudet till så fort dom börjar höja rösterna =P sen var denna dagen slut =P
åkte hem till min lilla lya och satte mig här :) öppnade min deklaration med, väääärt... värt att få tillbaka 400 då?!? vill ha massa pengar ju hihi... massa massa massa... man kan ju inte få allt här i världen =P så äre ju :)
nu ska jag ta och tvätta bort sminket och sen krypa ner i sängen..

Glöm inte sommartiden gott folk....!! vrid fram klockan, nu har man precis förlorat en timme... piss arne =P

Natti natt... ha en underbar söndag... (L)
själv ska man ju på namngivelsekalas... blir nog mysigt det med :)


Puss på er... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0