Söndagmorgon...

då var ännu en helg förbi...

nu sitter jag här hemma i soffan :) och funderar på vad som hände med denna helgen, gick lite väl fort. Iofs har söndagen bara börjat men ;) hihi... då ska vi se..

Fredag: jobb som vanligt. sen åkte jag och mamma till lidköping för lite ärenden :) gick en sväng på stan först med :D sen åkte vi till jysk och fixa min present ;) hihi.. äntligen får man snart en ordentlig tv-bänk :) blir bra det..
hämtade syrrans bil med som hade varit på service.. efter det var jag så grymt hungrig så fick med mig mamma till sibylla. hahahaha... dom har ju byggt om busstationen i Lidköping =P så tog ett tag innan vi fatta hur vi skulle komma in dit. så det slutade med att jag körde mot enkelriktat och mamma på bussfilen hahahahaha... :) så kan det gå =P jävligt osmart har dom gjort det iaf =P men sluta ju bra.. jag fick min mat så :) sen på kvällen så kom älsklingen och hämta mig hos mamma, och då kom han på att han glömt min present hahaha, smartooo :D men sluta med att han åkte och hämta den :O hihi.. sötnosen.. sen blev det att somna i soffan hihi..

Lördag: Paket på sängen ;) fick DKNY´s nya parfym, såååå underbar :D mums.. sen fick vi ett litet anfall efter 5 avsnitt av Life of Ryan så vi drog till Skövde och kika på media markt :) hitta inget men =P eller har väl inte råd och köpa nåt hihi... sen i kön på drive in:en på max så ringde halva familjen och gratta mig på min födelsedag hihi :) just det, jag fyllde år igår!! wohoooo... får ju inte paket på sängen annars =P sen åkte vi hem och bytte om :) för var ju kalas hemma hos mormor på kvällen :D hon fyller ju faktiskt 75 nu på tisdag :) lilla gamlingen :) så blev myspys i Sörbo :D alltid lika mysigt där :) sitta framför brasan och ha det varmt och skönt :D kusinen var ju där med neo med :D så satt med han en stund framför brasan :D han är ju bara föööör gooo :D busungen.. såå söt.. hade kunnat äta upp han hihi =P sen på kvällen när vi kom hem så satte vi på Tropic Thunder, såg väl kanske 20-30 min haha, som vanligt så somna jag i soffan.. helt sjukt... =P

Söndag: idag, ja... nu har det inte hänt så mkt, snackat lite med tezz, josse och fått en efterskottsgratulation från kusin Hanna :) haha.. bättre sent än aldrig :)
nu ska jag göra mig lite frukost :) sen får jag väl handla lite om nu dom små muttorna (Tezz och Louise) skulle komma sen =P hihi...

skriver sen tror jag :)


ciao och puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0