Tankar...

Nu är jag igång och tänker igen..
Känner att saker och ting är jobbiga nu.. Fick ett besked om att en i familjen har fått cancer, igen!! tycker det är riktigt jobbigt.. förstår inte varför någon ska behöva drabbas så.. första gången hade hon bröstcancer, det gick ju förvisso bra och så, men denna gången är jag mer orolig även om jag inte riktigt vet hur allvarligt det är än :S vilket gör mig nervös :( och ledsen.. hoppas verkligen att det ska gå lika bra denna gången, denna gången är det i ryggen :S känns som ett väldigt konstigt ställe.. usch, mår dåligt nu när jag skriver om det.. så slutar här... hoppas det går bra iaf och att den snart är borta!!!

idag har det inte hänt mycket, städat undan lite och tvätta och diskat... ska snart hämta sista tvätten.. och hänga upp den =P sen blire nog sova :D
ska dra till lidköping med mamma på freeedag :D woohoo.. ska titta på en tv-bänk eventuellt :D som hon kan få köpa till mig i födelsedagspresent :) kul kul...
får lite dåligt samvete med för att jag inte vill ha något kalas nu när jag fyller, men mormor ska ha ett kalas nu på lördag då jag fyller så.. hon blir ju 75 så :) lite mer och fira än mina ynka små siffror ;) hehe...



ciao och puss.... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0