Vilsen...

känner mig jättevilsen nu efter vi var på husvisningen jag och mamma... var jättemysigt, eller det kunde bli jättemysigt, jag såg ju bara möjligheterna :) hihi... blev riktigt sugen, men jag blir ju så nervös =P vet ju inte hur jag ska göra... ska nog ringa imorn och kolla med mäklaren om det kommit några bud än, för ska folk hålla på med sånt så kommer jag lägga ner det ganska snart, tänker inte betala för mkt för det... men vore skönt iaf :) var faktiskt bättre än jag trodde efter att jag hade åkt förbi det igår med josse.. men men får se hur det går :) skulle bli riktigt mysigt iaf med ett hus :) hihi...

nu ska jag se på unga mödrar, sen ta en snabbdusch om inte kusinen hinner höra av sig :) får nog ringa min far med någondag och snacka med honom om huset =P hihi.. spännande och se vad han tror =P


ciao och puss...!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0