4 dagar ledigt...

Känns så gött..!!

Saken är den bara att jag kan få lite ångest av att inget göra. Egentligen borde man ha de lugnt och skönt, men gud så uttråkad jag blir. Så nu har huvudet snurrat några dagar, vad kan man hitta på? Ska ju åka till älsklingen sen så får ju utgå därifrån =P Inte det lättaste. Så mina tankar har gått åt Spiken, men är lite väl långt och åka om man åker från Falköping, sen tänkte jag på om dom har några såna utflyktsmål där borta men har jag ju inte en aning om. Vet ju att Andreas vill till Ikea med, eller han får såna impulser och säger att han vill det iaf, men då kommer det kosta pengar, det gör det alltid och jag har inga nu. Så kom jag på Gränna, det är ju så mysigt där, men kostar ju pengar det med men + att de verkar inte bli så bra väder i helgen. Men jag får la åka till min snutt och ta det därifrån sen :) Se vad han säger om livet.

Nu ska jag försöka hitta på något att göra idag.. :)


Puss puss.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0