4 missade samtal..

fan fan fan fan!!!!

Varför ska folk alltid ringa då jag är på jobbet?!??!
Kommer ju aldrig bli av med min lägenhet om det ska fortsätta såhär =P
Har varit inne och ändrat lite på min annons på blocket nu, lagt till mobilnumret! Hoppas folk ser det. Inte för att jag kan svara på den när jag är på jobbet ändå men. Någon kanske slänger iväg ett sms om dom har mobilen i handen!!
Ja ja, det får väl lösa sig.. Såg att grannen här bredvid hade lagt ut sin lägenhet med. Ofta det byts grannar här :) Folk har kommit och gått en del under dom 2 åren jag har bott här, eller 2½ kanske det är :) Tiden går fort när man har roligt.
Gick dock inte fort på jobbet idag. Två timmars möte, seeegt. Hamnade på VM en stund sen, och avslutade dagen på linje 3, urk!!! Blev iofs lite soft tid där emellan :) niiice..
I morgon ska vi ha VÅRSTÄD på våran linje, jiippiii... Borde städa här hemma med, inte sååå skoj. Men ska försöka komma i säng i lagom tid idag, så kan jag komma upp i tid imorn :) Då har jag ju varit duktig hela veckan i så fall :) Fortfarande skött min kost med hihi :) Om man nu ska se det så. Höll på att falla i fällan på jobbet förut då Anna tänkte bjuda på mig en godis, men icke :) Även om den var pytte pytteliten så sket jag i det! Plus poäng :) Ska väl ta upp mat för imorn med, vad ska det bli då tro? :S Ingen fantasi kvar alls =/ Sen vill jag ha massa saker med, men palla och åka och handla imorn igen. Iofs så kommer ju snutten hit i helgen igen så måste ju handla men. Orkar inte, ska ju ha städdag.. =P haha.. Ska nog hitta nåt iaf :) 
Nu sitter jag ju bara och skriver blaha blaha =P Ska skita i det nu och göra nåt annat. Kanske lägga mig och läsa.
Kollar dock på Scrubs, haha. Gamla avsnitt, vissa ser så roliga ut. Va dom har ändrats i utseendet under programmets gång.


Puss puss iaf :) Hörs imorn.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0