8 dagar kvar...

Hej hej på er..

Nu är det söndag ännu en gång.
Helgen har varit nice och ganska lugn. Älsklingen och jag var uppe på berget igår och åt lite glass, mums mums :) Skönt ute faktiskt. Sen åkte vi till hans ena syrra på kvällen. Riktigt mysigt där ute på landet, verkligen ute på landet! Så söta hundar, katter och hästar, hihi. Kelsjuka var dom med, men gör inget, jag gillar djur så :) Myspys.. Vi hade även hyrt en film på dagen som vi tänkte ta senare på kvällen. När vi kom hem så blev det tacos och robinson, bra bra. Efter det började en film som vi valde att titta på istället, dock var jag alldeles för trött för att se på filmen vi hyrt. Blev att vi såg den idag istället. Riktigt bra var den, Steph Brothers såg vi. Kul kul, den borde ni se :)

Nu ska jag nog städa eller packa lite, får se vilket det blir! Kanske lite av varje.

Åkte förbi huset idag med, tror det står tomt. Fyfan vad det känns konstigt, snart är jag där, snart bor jag i ett hus!!!!! Weiieeieee...

Ja ja, nu ska jag ta tag i det här...


Puss puss.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0