Äntligen en bra dag...

Äntligen har det varit en bra dag...
Helt okej dag på jobbet tom, med skratt, va?? Man får ju inte ha roligt på jobbet jue..
Dagen gick ju rätt fort på jobbet med som tur var, så nu är det bara en fredag kvar att jobba denna veckan!
Jiippiii...!
När arbetsdagen var över så åkte jag till Colorama och lämnade tillbaka proverna jag hade lånat i tisdags, ville inte ha kvar dom över helgen. Vet nog ändå vilken tapet jag ska ha så :) Eller ja en av 4 tapeter typ! Haha.. Det andra får komma sen när jag har fått fundera lite!

Shit, kollar på Grannfejden, sikka idioter! Hahahaha...
Hoppas inte jag får så pantade grannar!

Blir helt borta om jag ska skriva samtidigt som jag kollar.
Så lägger ner nu, hade nog ändå inget mer värt att skriva.

Hände inte så mkt idag så, förutom att Josse, Krille och Neo var här och åt lite pizza med mig!


Natti natt på er.. Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0