Denna dagen började inte bra...

... eftersom jag råckade tappa ett ägg i golvet det första jag gör!! Orka!!

Så kan det gå. Blev iaf en nice frukost sen. En härlig dusch osv.. En vanlig dag helt enkelt.

Lagat och ätit mat nu. Hamburgare blev det med sallad och fetaost :) MUMS. Går fortfarande bra med min såkallade diet! hihi... :) Börjar väl bli dags och röra lite på sig snart med så man ser lite resultat =P hehe.. Har egentligen inte tid med sånt.. Blir ju mest packning som jag sysslar med :) Kuligt det.. Men eftersom ingen tagit min lägenhet än så börjar jag bli lite tröööött.. Vill ju bli av med den!! Får väl bli så att jag får pröjsa för den även i juni =/ urk.. men men.. sen är jag av med den!! Snart blire det dags för att leta tapeter och riiiva tapeter :) wohooo... :D

ja ja, ska väl göra klart maten till jobbet..


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0