Efterrätt...

Nu så lyckades jag äntligen få iväg de där filmerna. Gick tom ut i mina fulaste mysbyxor bara för att få det gjort! Haha!! Min syrra hatar verkligen mina blå mysbyxor! Ska nog ge dom till henne i present någongång :)

Iaf!

Idag hade man ju sovmorgon då, rätt gött faktiskt. Ingen större skillnad på att gå upp 6 istället för 5 men, rent psykiskt känns det bättre. Blev lite jobb och lite möten och en massa snack, haha... Kul har det ju varit iaf.

När jag kom hem blev det lax (som blev kvar från igår) med keso och linser och solrosfrön. Gott faktiskt, men blir ju hungrig med en gång!! Lite jobbigt faktiskt. Så nu är jag hungrig igen. Idag blir det efterrätt, man skulle kunna se det som så att jag inte ska äta det men denna efterrätten godkänner jag :) Blir banan, med vispad grädde, över det blir det riven mörkchoklad!!! Mums! Ska vispa grädde nu, så himla suuuugen på det!!

Imorgon är det fredag och då kommer systra ystra med familj!! Kul kul.. Då blir det mys på Jonstorp! Om inte annat kan Jonstorp bli mitt hem igen för ett tag. Känns lite skrämmande :) Men samtidigt nice! Mammas och Bosses mat hihi. Slippa tänka på saker själv hihi.. Ja ja... Kommer ha fullt upp iaf så..

Bla bla bla...

Nu ska jag göra efterrätt, svälter snart :)

Hoppas ni fick med er någon fisk iaf älskling!! Kul att du fick komma ut på sjön lite så kul som du tycker det är :)


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0