En blandad dag...

Imorse vaknade jag hur många ggr som helst för att jag väntade på att mamma skulle ringa, vid halv tio gav jag upp och steg ur sängen. Väl uppe la jag in lite bilder på bdb. Kikade lite på nätet, lite bloggar och sådant. Sen kom samtalet från mamma vid tio. Var bara att väcka snutten och sen packa ihop mina badkläder. Andreas bar ner min tjock-tv och bordet till det till sin bil, så han kunde ta med de ut till deras sommarstuga. Sen for han sin väg och mamma och Bosse kom på sina motorcyklar. Var ju bara att dra på sig skinnstället, hahaha, och hoppa upp på Bosses hoj. Efter en lång resa hamna vi på Dillö hos Lindis och Tobbe och lilla Druvan! Drog ut med båten bort till en sandstrand och klippor borta på Brommö. Så där har vi göttat oss halva dagen!!


Här har vi lilla Druvan i båten på väg ut till Brommö.


Även Lindali fastna på bild i båten!


Ängeln Tuva visade sina vingar :) hihi..

Väl tillbaka på Dillö så fixade jag och Lindali iordning oss och åkte upp till Hällekis Säteri där Lindali och mormor har en utställning! Riktigt fint var det där. Köpte ett par kort som jag nu kom på att jag glömt hos Lindis!

På kvällen blev det MorsDag middag hemma hos syrran.
Blev kall lax, kokt färsk potatis med dill, en kall sås med rom och massa mums + en underbar sallad med rädisor, sockerärtor, champinjoner och massa massa gott!!
Som grädde på moset så blev det svenska jordgubbar med grädde till efterrätt!!
Var så himla mysigt där vi satt under syrrans (halvfärdiga) paviljong, jag, syrran, mormor, mamma och Bosse!

Hann ju inte träffa Tereze idag dock :( Så tråkigt!! Hade ju velat säga hej då och allt innan du åker. Kanske lika bra att jag inte kom, hade ju lipat så ögonen hade ramlat ur!!
Håller verkligen tummarna för dig vännen! Hoppas och tror verkligen du kommer ha det så himla superbra där!!
Vi måste bara hålla varann uppdaterade!! Kommer hända så himla mkt!!
Kommer inte förstå att du är borta förrän kanske till helgen, hihi!


Nu ska jag göra nåt annat, har så himla ont på mina axlar efter min fina bränna jag skaffa mig idag!!!
Hade gärna lagt upp bilder men skippar nog det ;) hihi...


Natti natt!!
Puss puss.. (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0