En underbar lördag..

Vilken härlig dag det har varit!! Underbart!!
Jag och älsklingen startade dagen med en rostad macka med skivat ägg och räkor på :) MUMS!!
Sen åkte vi ner till Skara och gick runt på Jula lite. Jag köpte ett par trädgårdshandskar! Den ni! Efteråt åkte vi in till torget där vi gick en sväng in på Soho och Bjarnes. Blev ju självklart en glass sen med! Mums vad det är gott med glass... Räddad lite smått en kisse med som hade hoppat ut på markisen ovanför glassbaren. Kom ett par tjejer som letade efter katten, så Andreas hjälpte dom att ta ner den. Den var så himla söt kissemissen.
Varmt och skönt som det varit idag så kunde man ju inte sitta hemma i lägenheten så blev ju som så att man åkte hem till mamma istället! Suttit i solen och läst skvallertidningar, käkat grillat och tittat på Robinson-finalen, måste nog ändå säga att fel vann... =/


Här har vi börjat duka upp middagen!!


På Jonstorp sitter man ute och äter på sommaren, samtidigt som man kan kolla på Robinson-final. Självklart ska ju lilla söta mamma skymma tvn :)


Lilla Bosse gick och la sig precis då vi åkte,
självklart hade dom fått för sig att sova utomhus!

Igår festa jag ju med Tereze och massa kompisar till henne!! Tänkte iaf ladda upp några bilder!


Här har vi Lovisa, Emma, Linda, Tereze mamma, Anna, Louise, Micke, Lena, Tereze och Sabina.


Lilla födelsedagsbarnet!!


Blev ju såklart Sing Star på kvällen, här är det Martin, Lena och Sabina som står för skönsången!

Det var allt jag orkade bjuda på. Nu ska jag göra mig klar för sängen, blir nog som så att jag drar med mamma och Bosse ut till Dillö imorn!!! Niiice...


Natti natt.. Puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0