Fantom-smärtor!

Igår tisdag var en riktigt skitdag.
Vaknade med huvudvärk, la mig med huvudvärk.
Därav mina fantom-smärtor.. (ni får räkna ut poängen själva)

Därför blev det ingen skrivande igår.
Efter jobbet så åkte jag till återvinningen med lite kartonger och glas. Sen blev det middag hos mamma, kyckling med pesto/färskost-grejs, riktigt gott! Blev sallad och morötter till! Håller fortfarande min diet, mitt lilla påhitt!!
Följde med mamma till Skara sen, där hon skulle hämta Bosse. Vi hann hoppa in på Jysk och kika lite. Självklart hittade jag saker! Nödvändiga saker måste jag nog säga ändå. Köpte dynor till mina utemöbler som jag ska köpa.

Nu fick ju inte möblerna plats i bilen så får köpa dom någon annan gång.

Sen åkte vi tillbaka till Lundsbrunn där jag hoppade in hos frissan, som kunde klippa mig med en gång. Skönt det så man slipper beställa tid och skit. Blev kort nu. Eller jag, halvkort. Blev axellång kan jag väl säga.

Åkte hem och la mig för att vila på soffan lite, sen palla jag inte med värken mer så gjorde mig klar för sängen! La mig vid kvart i nio, riktigt gött!! Jobbigt bara att det skulle ringa 10 min efter, palla! Sket i och svara, hihi... Så kan det gå!

Idag har snutten varit här och inget värt har blivit gjort hihi... Myst i soffan hela tiden i stort sett. Tvättat har jag gjort med! Skönt det iaf, så man har lite kläder att ha på sig :)

Nu ska jag pyssla lite. Sovmorgon imorn, börjar 7.


Puss puss.. (L)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0