Filmkväll...


Jag och snutten avslutade kvällen med en film.. The House Bunny's

Tyckte den var helt okej faktiskt :)
Tiden gick ju fort när man kolla på den så! Den var ju inte mer än 1,5 timme men. Bra iaf! Men blev ju shoppingsugen! Inte för att jag vill ha deras kläder, men just dra ut och shoppa, kläder, smink och massa kul saker :) Blev ju inget sånt denna helgen heller :( urk...

Tror jag nämnde att dom som kikat på lägenheten hade ringt, han ringde igen iaf. Hade lite extra frågor, som jag glatt svara på ;) HÅLL TUMMARNA för att dom tar den!! Please please pleeeease!!

Får la gå och väcka min man nu =/ Alltid lika hopplös på morgonen! Hahaha :)


Puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0