Grannfejden, veckans höjdpunkt!

HA HA HA! Fyfan vilken skön dialekt! Riktigt vâgôtska, eller nåt =P
Riktiga karlar på Grannfejden idag, herregud! Roligt är det iaf. Och naiva är dom, precis som det ska vara.

Iaf.

1 juni händer det en j**la massa... Min älskade vän Tereze åker till USA för att jobba som au pair! Samtidigt som hon sitter på flyget dit sitter jag på banken och fixar det sista på huset, lån och sånt. Kommer lipa så himla mycket den helgen innan du åker vännen!!! Kommer bli hemskt. Men är så himla glaaad för din skull. Du kommer att få en superbra tid där nere, men du mååååste komma hem igen och jag mååååste få komma och hälsa på dig :) hihi... Kommer bli så himla tomt här utan min lilla tjötrövs-tezz hihihi :D saaaaknar dig redan hahaha.. urk.. nu ska vi inte tänka mer på det!! Vi måste följa varandras bloggar, kommer ju hända massoooor på det året!

Nu ska jag göra mig redo för sängen, tänderna är borstade så blir väl att ställa om klockorna mm, ingen sovmorgon imorn inte... :) hehe...


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0