Hagel...

Jopp, det är sant, det har haglat idag..

Men vi tar det från början..

Gick upp, käka lite frukost och putsa lite extra på lägenheten innan jag visa upp den :) Sen kom dom och kika lite, gick nästan lika fort :) haha.. Vet inte riktigt vad dom tyckte men.. Får la se :)

Efter det var snutten hungrig, så vi åkte in och käka på Rocco där även Tereze och Linda dök upp efter en stund :)

Trevligt trevligt..! Åkte även förbi min lilla stuga för och titta om den stod kvar och det gjorde den :) Köpte lite fika på ica och åkte hem till mor och bosse. Och gissa om jag blev förvånad när vi åkte förbi Tone's hus.


För detta var vad jag såg. Snygg va? ;)

Ringde till pappa när jag var där och fråga om han ställde upp med att bygga en altan sen :) Och som tur var så gjorde han det så gärna! Bra och ha sin lilla pappa ibland :) Iaf när vi satt hos mamma och fika så ser vi att det kommer ett oväder!! Och det slutar med att det börjar hagla..!! Det kändes lite speciellt :) hihi..
Min snutt och jag åkte vidare upp på kullen för att leta ramslök =/ hmm.. Ja det gick ju som det gick. På vägen dit så såg vi denna fina regnbåge!!

Nice nice...

Blev ingen ramslök på kullen, vi åkte bara och kika :) Såg massa till salu-skyltar, vadå att man längtar ännu mer till huset då!
Tillbaka i Götene så köpte vi lite godis till kvällen och sen varsin glass :) Tur det är lördag, då kan man få götta sig lite :)

Nu ska jag kika på Robinson och blir nog lite popcorn med :)


Puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0