Härlig start på ledigheten...

Man blev ju lite långledig nu när det var 1 maj och allt...

Igår efter jobbet eller ja, beror på hur man ser det.. Menar iaf efter jobbet i torsdags så åkte jag hem, skynda skynda. Duschade - packade - vattnade blommorna - snôgga till mig... Sen var det dags att dra in till Skôvde :) Åkte till Tygposten och hälsa på syrran lite som jobbade :) Vidare sen till Elgiganten där vi kika lite, skulle egentligen åkt till Media Markt men var inte öppet så.. Gick vidare till Onoff där jag köpte mig att par nya datahögtalare :) kuligt kuligt.. verka bra med så :) niiiice.. Åt middag på Tai Pak sen :) Mums, älskar kinamat!!! Råckade ta deras version av "pekingsoppa", fysatan va stark den var och inte bara det den var så grym smakrik, blev lite för mycket, gillar det starka annars.. Men var gött iaf :) Promenerade bort till bion sen :) Där kika vi (och en massa lite för unga killar, under 15, vilket var gränsen) på Fast and the Furious, riktigt bra faktiskt.. Vin D var ju med så :) Namnam!! Blev bums i säng sen när vi kom hem till Falköping. Var lagom trött efter varit uppe kl 5.

Idag har jag och snutten varit ute vid deras sommarstuga. Riktigt härligt. Suttit ute i solen och göttat sig :) Grillade lite flinta och kycklingspett.. Senare på kvällen valde vi att åka hem til Götene istället för att nana över där :) Skönt och komma hem till sin egen säng och en riktigt toa och dusch :) hihi..

Har iaf varit en underbar start på denna helgen :) Har ju lördag OCH söndag kvar, niiiiice :)

Simma lugnt..


Puss puss puss... (L)

ps.. torsdagen var lite speciell med bio och kinamat eftersom det var ett år sen då jag och Andreas träffades första gången... :) Mys pys. Kan inte förstå att det gått så lång tid, men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt ;) ds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0