I en annan del av...

Sörbo-leden...

 

 

 
Lägger bara upp små bilder här :) Blir så mycket annars..
Jag och syrran tog en ovanligt promenad i Sörbo-leden idag, hon fick för sig hon skulle gå till något ställe där dom brukade vara som yngre, för typ 20 år sen. Växt en del sen dess syster!!! Fyfan vilken vildmarksvandring..

Tidigare på dagen så satte vi upp hennes paviljong! Här får ni en liten bild på hur det såg ut under tiden, ska lägga upp en bild någon annan gång då det är mer färdigt!


Blev ganska bra till slut. Fyfan va grymma vi brudar är!

Stannade hos syrran hela dagen.
Avslutade med popcorn, turkisk peber, ölkorv, te och låtsas cola framför, Hjälp jag är med i en japansk tv-show, ännu en gång blev man av med Anna Book, shiiiit vilken jobbig människa =/ Lipar hela tiden verkligen. Sen var det starten på Bonde söker fru!! Nu fick man se bônderna! Haha!! Längtar till hösten! Spännande värre! Någon som hittade en läckerbit att sätta tänderna, som tänker "söka"??

Nu sitter jag här i sängen och kollar lite klipp på youtube.. Lite intervjuer med Lady Sovereign.. Vill ha hennes nya låt, men piss spotify har ju inte den än!! Skärpning! Tur man inte pröjsar för det..

Undra om man ska lägga sig ner och nana snart.
Borde gå upp i tid och dra in till Skövde imorn, måste fixa present till Tezz och mor, morsdag nästa söndag, you know!!
Sen drar jag till min snutt. Blev inget med det idag.
Någon som vill med till Skövde?? (L)

Natti natt på er..


Puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0