Imorn är det jobb igen..

.. men det gör inte så mycket faktiskt..

Denna helgen har varit "lång" och solig. Riktigt bra. Blir inte lika stressad på söndagen då jag känner att det hänt mycket.
Som jag skrivit tidigare har vi ju varit på bio, vid sommarstugan och lite sånt. Även igår höll vi igång! Åkte in till Tezz och tog med oss lite macka från smörgåshörnan, så blev lite frukost i solen :) Sen kom louise och robert så tog vi glass vid brunnen i Skara :) muuums va gott :) Drog vidare hem till Tezz mammas hus där Tezz skulle vara lite kattvakt under helgen. Så vi passa på att njuta av den lilla trädgården och körde lite kubb :) Jag och Tereze vann ju dåååå :) loooosers!!

Och som en härlig avslutning på lördagen så åkte vi hem till mamma och Bosse för grillad kalvrostbiff :) MUMS!!! Lindis med familj var där med :) Så som en vana så blev det familjeträff på toan som vanligt, hahaha... Mamma klippte Lindis och Tuva, sen fick Lindis raka snutten och Tobbe. Lite senare åkte vi hem till Josse och Krille. Jag, Josse och Hilli satt under partytältet med infravärme och gött :) och snutten och Krille satt vid datorn och kolla på klipp...

Var riktigt gött att komma hem till sängen sen :)

Idag är det ju söndag, så vad ska man hitta på???
Har ju valet att dra upp till kullen och ta en stenugnsbakad pizza med kusinen eller om man ska slå en pling till mor och kolla vad dom gör. Ligga där och götta sig i solen, även om den har en förmåga att gå i moln ibland :) Lite färg har man ju fått nu under helgen iaf :) inte illa för min del.. är ju albino nästan så :)

Kanske skriver mer sen, lägger in bilder o så :)


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0