Mer rolig post

åt folket :)
Alltid lika roligt så fort man får något annat än reklam och räkningar i brevlådan. Fick ett kort från min lilla mamma idag.


Är dom inte för söta. Hade tydligen namnsdag idag :) hihi...
Eller ja, beror på hur man ser det, men ska jag få någon namnsdag så får det bli idag då det är Carolina :)
Gulligt iaf att mamma skicka det :)

Idag har jag varit riktigt redig annars :) Ring runt till massa olika ställen. Får hoppas att det ordnade sig allt :) Man vet ju aldrig. Så nu är det mesta fixat! Tråkigt bara att det ska ta sån tid innan man får tummen ur. Skrivit i mina flyttanmälningspapper med så dom hamnar på postlådan sen!

Sista dagen på jobbet för denna veckan idag med, riktigt skönt! Får hoppas det går lite bättre idag.

Pratade med mamma förut med, så snacka vi om flytten och allt :) Woohoo... Kommer bli så kul och få rensa sen och riva ner tapeterna!! Längtar..

Nu ska jag softa lite innan jobbet..


Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0