Müsli till frukost..

Det är inte gött med müsli asså... usch..
Försöker ju anpassa mig iaf, men dom fyra skedarna jag har tagit nu får räcka. Får försöka imorn igen, haha :)
Ska ta mig en kopp te, så jag får lite bättre smak i munnen igen.

Tereze den dillchipspåsen under bordet öppnade Andreas i lördags och jag har inte rört ett enda chips från den påsen kan jag lova dig! Men nu är det helg så vem vet, kanske tar ett eller två ;) Så du kan va lugn. Min enda synd var igår på jobbet då en arbetskamrat hade med sig en chokladkaka!!!! Hon är sååå bra på och baka så var ju tvungen och ta en bit. Så får bli lite mindre sånt idag! (går ju tydligen inte och dölja ens en liten botten av en chipspåse, inte när Tereze falkögon är igång) hihi...

Idag ska jag ta tag i min lägenhet och städa den!! Ställa upp alla flyttlådor lite snyggare. Skura golvet med massa medel så det luktar gott här!! Mums, längtar tills det att jag är klar! hihi...
Sen blir det kinamat ikväll, om bensinen i min bil räcker till Skara men det ska den göra ;) Alla säger ju att reserven räcker sååååå långt, våga riskera att få bensinstopp?? NÄÄ, säger jag åt det! Går nog bra!


Puss på er.. (L)

Kommentarer
Postat av: Tezz

hahaha, okej då! men det får man. blir man bjuden så kan man ju ta lite;) måste me skärpa mig asså. men det får bli i mitt nya liv i usa. haha. =)

2009-05-10 @ 14:22:13
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0