Seg idag...

Var sjukt jobbigt och komma ur sängen idag.. Gick upp vid nio, rätt duktigt tycker jag eftersom jag inte la mig förrän 2!! Har inte gjort nån nytta idag. Verkligen ingenting. Känner att jag inte hinner, ska dra mig om 45 min och då ska jag ha fixat lite "mat" till jobbet med. En sak jag gjort idag är att jag maila din bostad. Kände att jag inte hade något och säga dom direkt, så kändes bättre och maila och fråga om någon fått den! Så hoppas verkligen på svar nu. Är ju så att man alltid ska ringa då man är förbannad, idag är jag inte förbannad, inte än iaf :)

Nä, dags och göra allt klart för jobb.. :( urk..

Hörs kanske senare, är ju hemma efter tio någongång =P


PUSS PUSS (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0