Shopping-söndag!

Gillar verkligen att Skövdes butiker har öppet länge på söndagar!

Tog med mig min lilla kusin för en sväng på Elins. Hittade två slapp t-shirts liknande saker. Fast dom var virkade eller hur man ska säga.. =/ Kanske lägger upp en bild på dom senare. Det var vad det blev helt enkelt. Höll på att köpa smink med men, aja baja :) Är ju såååå kul med smink, looove it :) Var mysigt iaf och komma iväg lite. Syndade på Mc sen =/ Lite dåligt samvete får jag, urk. Men nu börjar snart en ny vecka och då blir det skärpning!

Vi åkte förbi Skara på hemvägen, där en bil hade kört av vägen och börjat brinna igår natt =/ Handlade lite på coop, livsfarlig affär asså. Man kan ju gå där i evigheter. Men blev mat iaf och ingenting annat :) En stor toblerone med som kommer att ätas i helgen och inget annat :) Så det så!!

Ska nog ta och lägga mig i soffan och kika på film, så kan jag avsluta, ev. pausa mitt medlemskap hos lovefilm. Känns lite ovärt och betala alla pengar för det när jag nästan aldrig kollar på film längre. Billigare och hyra då o då istället.

Ha det bäst..

Mina änglar kommer i helgen!!! BUS blir det då!! Längtar :)

Tuva och Felix !                                                                                             


Måns!


Puss på er! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0