Sista veckan...

Sista vilan? hahaha...
Känns lite så. Shit vad arbete man har framför sig. Gör ingenting dock. Ska bli så otroligt kul :) Måste åka och hämta tapetkataloger snart. Kanske efter jobbet imorn! Känner att jag måste hålla mig sysselsatt hela denna veckan.
Idag åkte jag in till skara en sväng för att träffa tezz, måste ju paaassa på :) Hon fyller ju år imorn med, vilket vi ska fira på fredag :) Imorgon tror jag att jag ska hälsa på min mor, om hon är hemma. Blir väl att hämta lite tapetprover först sen åka dit. Har massa skor i en kartong här med som jag "hittade" i förrådet igår haha, vilket jag kanske får åka till tippen med =P Får se.. :)

Har egentligen inte något och skriva. Så slutar med det nu!

hahaha.. eller, jo det gör jag.


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0