Snart torsdag...

Nu är denna dagen över skulle man kunna säga. Ska alldeles strax gå och lägga mig och läsa en stund.

Syrran har varit här och käkat jordgubbar, fyfan va gött det var!!
Tvätten är ren, upphängd och den tvätten som jag körde i torktumlaren har jag redan fixat så de ligger färdigt i garderoben.
Dammsugit har jag gjort med, så har varit riktigt duktig känner jag!
Imorn får det bli en riktig slappardag!!!! Kanske packar lite på sin höjd.
Blir nog dock att åka till Colorama och kanske beställer 2 rullar av den tapeten jag valt till sovrummet :) woohooo!!

Nu ska jag dra innan jag börjar tjata om huset igen hahaha :)


Natti natt.. Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0