Strax promenera till jobbet..

Men först blir det till att skriva lite :)



Titta här vad fint :) Sånt mums blev det när jag hade handlat förut!!
Sen blev det till att laga mat, lax med dill och gräddfilssås och istället för potatis blev det
morötter och blomkål! Mums mums mums.. Gott blev det. Och som en liten prick över i:et så stoppade jag in lite pinjenötter med laxen i ugnen :) Riktigt gott!!! Prova prova :)

Ska strax gå till jobbet, blir att ta med sig regnjackan ifall det börjar regna sen igen. Tänker verkligen försöka gå alla dagar till jobbet nu som jag har kvar här, sen blire bilen hihi. Ingen lust att gå/cykla, 1,5-2 mil =P hihi..

Var inne på Djurens Vänner's i Skara's hemsida förut, blev ju käääär. Söta små goa kissekatter!!! Ska bli kul och skaffa katt igen sen :) Underbart..!!!

Ska väl njuta av de sista minuterna hemma, sen dra mig.. :)


Puss puss... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0