Testar lite bara...

Satt och kika på designa min blogg bloggen :) Fick lite olika tips. Eftersom jag ändå inte har något bättre för mig så tänker jag testa lite... :)

Jag och syrran satt och tjöta lite minnen från Thailand! Haha.. Bara lite tönt-saker då men.
Lite citat får det bli :)
På restaurangen så säger Kicki att hon inte vill ha maten så "spacy" hahahaha.. Då menade hon självklart inte så stark!
Våran kära far gjorde väldigt fina översättningar med! Vi svenskar har ju lite olika talesätt, som kanske inte funkar lika bra på engelska.
Pappa står och försöker pruta med en kille som inte vill sälja sina varor så billigt som pappa vill, då säger pappa: Have you wake up on the wrong side to day? (Har du vaknat på fel sida idag?) Sen när pappa tycker att han är lite "ful" som inte vill gå med på ett lägre pris så säger han: You are very ugly! HAHAHA.... Ja ja, så kan det gå när man direkt översätter :) Klockrent iaf!!


Ja ja..

Natti igen då... Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0