Tisdag 5 maj 2009

Hej hej lilla bloggen :)

Idag var det segt att komma ur sängen, urk...!
Blev att kliva rakt in i duschen så man piggnade till lite :) Blev en frukost med en rostad macka med stekt ägg och en med gräddost! Mums mums..
Blev till att åka och handla sen :) Massa frukt blev det. Ska ju börja mitt nya liv nu hahaha :) Har känt att mitt humör sviktar så himla mycket, vilket gör mig deppig =/ Vill inte gå runt och vara sur och vresig jämt. Så nu ska jag försöka testa på nåt nytt :) Låg kolhydratdiet eller vad man ska kalla det. Bestämde mig i söndags för att börja sköta mig på veckorna och njuta lite på helgerna. Blir inge mer potatis, ris och pasta, borde ju givetvis sluta med det vita brödet med, ska bara ha nåt att byta ut det med först. Har lite dålig fantasi men det kommer såklart :D Ska väl lära mig äta müsli tänkte jag med vaniljyoghurt kanske :) hihi.. Får väl se hur det går :)
Såg ett klipp på Skaraborgsnyheterna imorse, kom så lägligt detta. Var en gubbe som vägde över 140 kg och hade gett upp allt och tänkte äta sig till döds. Då började han äta massa saker som han trodde va dåligt, alltså feta såser, majonäs och kött o sånt. Inte för att kött är dåligt, men han hade iaf slutat med kolhydraterna, vet inte varför riktigt. Han hade iaf gått ner 70 kg pga det, då han trodde han skulle äta ihjäl sig. Häftigt skulle jag vilja säga :) Så nu ska jag med gå ner 70 kg hahaha, nää då :) Men vill verkligen gå ner 7-10 kg :) Vore gött, men det får ta den tid det tar. Vill inte gå ner fort i vikt, eller jag vill det, men det är inte bra. Så får väl se hur länge mitt tålamod orkar hålla ut :)

Nu ska jag göra en kanna med lime-vatten :) mums mums...


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0