Trött, sleten och skitig...

Inte min dag idag känner jag... Usch!!
En lagom spännande dag på jobbet med ombyggnader och möte osv...

Efter jobbet drog jag till Colorama och hämta pärmar med tapeter som jag tog med hem till mamma :) KULIGT!!!
Hittade en riktigt fin som jag kanske bestämmer mig för! Får ni väl se på bilderna i så fall...

Pappa kom till Jonstorp med och lämnade lite skivor till mor och så. Snacka lite om altanen och det. Kommer bli sååå bra! Längtar massor.

Åkte även hem till Josse sen efteråt med min gamla micro och massa skor som hon fick, eller hon valde 2 par iaf, resten hamnar nog på tippen! Vi snacka lite, va ju längesen!

Kom väl hem runt nio någongång och har bråkat med datorn sedan dess, jippii!!! Avinstallerat och installerat osv... Men så fort sista installationen är klar här nu så blir det bingen! Fyfan va gött!!!

Sen ett STORT GRATTIS till lilla mutt-tereze som fyller 23 idag..!!! Hurra hurra för dig!!! Hoppas din dag blev toppen. Även ett litet Grattis till hennes bror som fyller 25 idag...


Natti natt... Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0