Tvätt och städdag...

Ännu en riktig skitdag! Var riktigt irriterad på jobbet idag, pga olika saker. Jobbrelaterade saker!

Efter jobbet åkte jag till återvinningen och slängde mina gamla skor. Åkte och handlade så jag kunde åka hem och laga mat :) Idag blev det räksallad. Blir inte alls så gott som man vill att det ska bli! Köpte svenska jordgubbar vid ica med!! Så när syrran kommer sen så ska hon få grädde och jordgubbar! Mums...!!

Sen har det blivit att springa ner till tvättstugan och gå här uppe och dammsuga. Gjorde ingen vidare städning, ska ju snart flyttstäda så. Om 15 min så ska det springas ner till tvättstugan igen för en sista tvätt. Tur det.

Ska komma ihåg och betala räkningarna med, fyfan vad det tar i!! Vill verkligen inte.. Usch!


Puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0