1:a Advent...

Hej hej..

Har ni plockat fram alla pynt saker inför jul?
1:a Advent är det ju.
Jag fuskade iofs i veckan och ställde upp stackar och granar och lite sånt.
Är dock ingen julkänsla alls här hemma. Fan!
Måste lösa det.

Har ju slått in paket idag iaf.
Med hjälp av Tuva.

Vi var även på Tomteparaden. Är faktiskt ganska kul. Men jag måste vara otroligt känslig/blödig eftersom jag hade lust och börja lipa genom hela paraden, hahaha.
Gulligt ju, man ser alla barn som är uppspelta och så. Jag är ju inte mkt för barn annars men då så ser man hur kul dom tycker att det är. Alla samlas runt gatorna för att se det lilla tåget med människor, hästar, getter och annat.

Efteråt åkte vi hem till mor och Bosse, där dom var i full gång med maten.
Kotletter och potatis i tomatsås, mums!!! Lovely.
Var en riktig mysig söndags/adventsmiddag.
Fick även efterrätt, banan med grädde, riven choklad och för de andra även med sylt. Och mamma hade gjort en chokladkaka som vi fick till med. Så goood!!

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket. Lägger mig tidigt idag så kanske jag kommer upp i tid imorn.


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0