4 nov -09

Hello!!

Kanske skulle skriva ett inlägg på engelska?

Hello!

Hmm, nää jag ger upp. Haha..

Idag är en helt vanlig onsdag, för mig iaf. Har inte gjort något ovanligt. Handlat och lagat mat, jiha... Gjorde kasslergratäng, mums!!! Var så längesen jag gjorde det. Mums mums... Fick även bli lite efterrätt, 86% choklad, rätt okej faktiskt. Jämnar självklart ut det med en cola till maten så.. Hihi...

Imorn är sista arbetsdagen denna veckan. Jippi!!
Undra vad man ska göra i helgen? Förutom att fira far på söndag. Ni glömmer väl inte fars-dag!?!

Ska väl snart byta om här och åka mot jobbet. Har lite ångest för att det ska komma snö. Måste köpa mig en snöskyffel, en stor en!! Hihi...


Puss!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0