Bråkigt bredband...

God Afton!!

Ligger i soffan och har det mys nu. Underbart. Synd bara att det redan är söndag!! Har ju sovmorgon imorn som tur är.

Denna helgen har gått supersnabbt. Är väl för att Kajsa med familj har varit här. Så har ju tillbringat den mesta tiden hos mamma där dom har varit.

Så i fredags hade vi bara en orginell jonstorpfredag. MYSPYS!!
Var jättemysigt. Jag och mina två systrar satt och tjöta medan resten av familjen satt framför tvn och kolla på Idol och barnen sov, haha...

Lördagen var det dags för kalas. Eller kalas och kalas vet jag inte. Men fick en blöt ballong som jag skulle blåsa upp åt lilla Måns. Haha... Så lite kalas var det allt.
Firade iaf Bosse och Johan lite lätt...
Käka supergott och hade trevligt. Satt och tjöta om det ena och det andra. Riktigt trevligt.

Sen var det söndag redan. Var uppe tidigt imorse och tog en dusch och drog sedan hem till mamma på frukost. Mums!!
Fikade lite också innan jag och syrran fick för oss och dra in en sväng till Skövde. Blev en hel del, hihi. Har tagit lite bilder men eftersom mitt bredband är så konstigt och segt så väntar jag med att lägga upp dom.

Nu ska jag fortsätta kolla på Heartbreak Hotel, haha! Är nog bland de bästa svenska filmerna som finns!!


Puss!!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0