En bra lördag..

Hej hej...

Nu sitter man här igen efter en hel dag hos mor.
Vart annars? Haha..

Kan ju börja med gårdagen. Då jag städade och gjorde fint här hemma. HATAR mina golv jag har. Fan fan fan! Går ju inte och städa dom ordentligt. Dammsugade jättenoga och ändå när jag skulle svabba så fanns det massa damm och skit kvar. Urk!
När jag var klar sminkade jag mig och drog upp till "stan" till syrran, där jag satt och tjöta med henne då hon hade rast, tog en liten mini sväng i det fina vädret, kikade smink i sminkaffären. Köpte inget, grattis till mig! Jag är hopplös när det kommer till smink asså. Hmm.
Sen kom kusinen in och vi gick till frissan då hon hade klipptid. På Klippbaren såklart, hihi. Nya favvis-stället. Har blivit så mysigt och fint där inne nu. Blev att vi gjorde lite ärenden sen. Hungrig blir man ju också så blev en sväng ut till McD. Funderade över kvällen vad vi skulle hitta på, bowling och biljard? Maybe. Hämtade upp Louise på vägen hem och kvällen slutade med film, Idol och godis, hahaha. Lovely.
Får bli bowling och biljard en annan helg, då inte något dansband spelar, hihi.

Idag har jag varit hos mor som sagt. Blev en promenad runt i det lilla samhället. Träffade på en gosig kisse, snuttisen. Vill ha kisse men kan fan inte. Morr. Därför blev det våldsgos med Figge senare på kvällen, hahaha.
När vi kom hem så fikade vi, syrran kom och käkade. Hon fick sminka mig idag, lite lat som man är, hahaha.
Sen var det bara att ta tag i arbetet för dagen, biltvätt. Min guldklimp går ju snabbt och tvätta, men vill man ha ett rent samvete så var det bara att tvätta mamma och Bosses bamse bilar.
Fick ju mat sen så, haha. MUMS!! Vill med kunna laga så god mat!
Efter maten blev det lite spel. Rumoli, kan det stavas så? Minns inte riktigt. Riktigt kul är det iaf.
Rummoli var det. Bra att jag rättar mig själv va? Så går det när man inte orkar radera något. Haha.


Såhär ser det ute iaf. Tänker inte förklara hur det går till, haha.

Kan väl säga att jag och mamma kom på delad 1:a plats.

Robinson Karibien startade även idag så det blev att vi la oss i soffan och kikade på det.
Var väl sådär, brukar bli bättre när man kommer in i de och känner iaf folket lite mer.

Transformers började efter och det har jag sett på sen dess.
Åkte hem i nyheter, hihi. Då jag inte orkade med gammelfolket mer. Haha.
Inte mamma heller då hon åkte med mig och hoppade av vid Tone, som bor ca 500-700 m ifrån mamma, haha!

Så nu sitter man här och har filmen i ögonvrån. Ska lägga mig så fort det är slut. Behöver egentligen inte vänta, har ju ändå inte sett så mkt, men ändå.


Puss!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0