En riktigt vilodag...

Hellojsan..

Nu ligger man i soffan och myser i soffan, det är det bästa sättet att varva ner innan man ska sova några timmar för att senare gå upp 4:30.

Blev en lugn och underbar dag idag.
Rensade min garderob, kändes bra. Hade så mkt där som man hade svårt att slita sig ifrån. Man vet ju att man aldrig kommer att sätta på sig dom igen. Inte ens om jag skulle komma i dom någon dag. Haha.

Åkte till syrran sen eftersom hon ville ha en middagsgäst. Så tog med mig mitt garderobsrens och gav det till henne. Blev efter en omgång i affären, fläskfile, båtpotatis och kantarellsås. Helt okej faktiskt.
När hon sedan hade tagit de kläder hon ville ha så rensade hon sin garderob och sen får våran andra syster de andra kläderna. Hihi.

Blev så att jag åkte hem sen för att flytta runt på mina ljusslingor och lampor här hemma efter att ha blivit inspirerad av syrran då hon redan satt upp julstjärnor och annat.
Det kommer bli så mysigt. Ska köpa en till slinga till en av mina sockertoppsgranar.
MYSPYS!!

Nu ska jag fortsätta att kolla på Parlamentet sen får vi se vad det blir.


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0