Fredag den 13!!!

Hej hej...

Har varken haft tid eller lust att skriva nu.
Var iväg igår med kusinen och käka på rocco, sen var vi på Style-Afton. Skriver om de imorn eller så.
Annars händer inte så mkt. Jag är sjuk och har haft en skitdag på jobbet idag.

Ville bara informera er om att det var Kvinnorkans-dag igår. (Läs typ Kvinårkans). Är underbara Tuva som gett oss det finna namnet. Hon läste på en lapp där det står Kvinnorkan, alltså, Kvinnor Kan! Men för henne blev det Kvinårkan.
Efter min och May-Britts insatts på jobbet igår så inför jag nu Kvinnorkans dag den 12 november!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Får la åka till mamma snart så inte Kajsa m. familj hinner käka upp all chips och dip.


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0