Julshopping...

Ho Ho!!

Finns det några snälla barn här?

Har varit en lång och härlig shoppingdag idag.
Jag, Lindis och Louise åkte iväg till Skövde vid tio tiden. Är ju bäst och åka i tid.
Var inga svårigheter med parkering. Skitbra.
Tog en sväng inne på Commerce först. Där blev det inte så mkt shoppat, inte för min del iaf. Lite små saker bara.
Åkte vidare ut till Elins Esplanad.
Där blev det shopping!!! Blev en del julklappar köpte, är nog dock inte riktigt färdig med någon än.
Köpte till Kajsa, hulligan-barnen, små systrarna och lite till mig själv *host*. Kunde inte låta bli, vissa saker var ju faktiskt sånt jag behövde med, haha.
Delvis lite julgranskulor, måste ju ha det till min gran jag ska ha i år. Ska bli mysigt med gran. Doftar gott och är fin att titta på. Lovely!!
Hamnade även på Jula hemma i Skara, köpte lilla mat till pippisarna, ljusslinga till min gran som jag ska ha sen. Weiiee..

Börjar längta till julen nu. Är myspys då. Speciellt dagen innan julafton, den kvällen. Niiice...
Den ska spenderas hemma hos mamma, det ska pyntas gran, göras skinka och lite sånt myspys. Sen vänta på att klockan blir 00:00, då ska första klapparna öppnas. Läääängtar!!!

Nu ska jag ta och luta mig tillbaka och vila mina fötter.
Dom blev trötta och vaaarma efter dagens shopping, var grymt skönt med en dusch när man kom hem.
Gjort lite dipp med, mums. Kommer bli en riktig myskväll med levande ljus och kanske att jag sätter på Män som hatar kvinnor, känner att jag börjar bli sugen på att läsa de böckerna. Får se, vem vet.


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0