Kokosbollar...

Hejsan...

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyys!!
Fredagar är ju bara så underbara. Speciellt då man är ledig. Hihi.
Har gjort lite ärenden som sagt.
Alltid lika skönt när man slängt massa skräp och pantat burkar och så.
Gav pantpengarna till nån välgörenhet. Minns inte vad men det finns ju en knapp på pantmaskinen där man kan skänka pengarna, så why not?
Sen var jag en lång stund hos syrran och tjöta och titta på julgardiner, käka lunch och kika lite till.
Får nog hemlevererat min gardiner. För bestämde mig i efterhand, hihi. Så ett sms senare så var det löst.
Får väl se om hon kommer förbi idag och kikar på idol ihop med mig.
Har ju lite och läska henne med, juleskum, vilket inte kan slå fel på henne, kokosbollar som jag precis har gjort, chokladbilar, cocacola eller te, ölkorv, popcorn och ja, jag kan ju fortsätta i evigheter, hihi.

Nu är det nog dags och hänga upp en tvätt till. Roar mig med sådant idag med.


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0