Lek inte med...

ELDEN!

Är något jag vill råda er med! Hahahaha.
Hände en liten olycka kan man väl säga, gick ju bra som turr var men. Hmm...
Jag och mamma skulle ju även fylla tändarna med gas förut. Jag ville ju givetvis kolla om det hade kommit någon gas i och tände. *POFF*
HAHAHA!! Börja brinna i hela diskhon, hahahhaa...
Även min hand och en liten del av armen fick sig en kyss. Gick jättebra alltså förutom att jag blir chockad och kastar gasbehållaren i elden!!!! Hallå, goddag yxskaft! HAHAHA. Mamma tog den ju med en gång men. Smart man är då!!

När jag ändå är igång och erkänner mina tabbar så kan jag ju komma med en till.

Tappade ett örhänge i handfatet på toaletten. Springer och letar efter min mobil förbrillt för att ringa till mamma, vem annars??
What to do?
Skruva bort den lilla "koppen" såklart. Så gör det samtidigt som jag pratar med mamma. Rinner lite vatten och så men går bra, hittar örhänget och plockar upp det ur koppen. Svart var det där i så tänker ju då självklart att jag lika gärna kan göra rent den. Var vatten i som jag då skulle hälla ur och vart ska man göra det? I handfaten? NÄÄÄ!!! Jag testade och självklart kommer vattnet ner på golvet under där koppen annars sitter, hahahaha...
IQ fiskmås, yes, thats me!! Hahahaha...

Där fick ni lite och skratta åt, eller gråta över? Hmm..

Nu ska jag dra till jobbet med min skållade hand, hahahaha...


Puss!!

 


Kommentarer
Postat av: tezz

HAHAHAHA, Carro! Du är la för rolig. Där gjorde du min kväll iaf. :P Fick jag något att skratta åt. säker på att du inte är blond? ;)



saknar dig<3 puss

2009-11-19 @ 05:19:45
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0