Ny vecka, ny månad...

Hejsan hoppsan...

2 November idag. Mysko.
Känns inte som det är november än. Ju mer man tänker på det, ju mer julångest får man. Haha!
Börjar bli dags och börja med julklapparna.

Idag kommer det inte hända mkt. Har städat undan lite i köket iaf. Lukta fan där efter att jag hade öppnat en tonfiskburk igår. Luktade från det idag. Så nu har jag grejsat lite får hoppas det blir bättre.
Startat igång en diskmaskin med, underbart. Man blir så bekväm av sig. Hihi.

Kollade förresten på 3ans söndagsfilm igår, På Smällen. Riktigt bra faktiskt. Har för mig man har hört en del skit om den. Jag tyckte den var helt okej iaf.

Nu ska jag sminka mig och lite sånt.
Mamma kommer senare sen och hämta filmerna som jag glömde ta med mig igår, smart som man är!!


Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0