Sammanfattning...

Hej Hej!!

Nu är jag här och ska försöka sammanfatta min vecka.
Eller nää.. Tar bara sånt som är värt att nämnas..

Just nu känner jag att jag inte minns något bara för det.

Vet att jag var hos mamma och åt! Nice..
Kollade in hennes jättearbete i hallen. Hon håller nämligen på att göra det stora, då menar jag STORA tak i hallen vitt. Det har varit i gult äckel snusk-trä. Men nu blir det äntligen vitt.
Kommer bli superbra!

Tog även en skön promenad med min söta kusin och hennes underbara son när jag ändå var i Lbn.

Sen var jag barnvakt igår. Hämtade Tuva på Lokalen efter jobbet. Vi åkte till Jysk och sen Coop. Vi handlade lite mat. Var ju skyldig syrran en middag så. Tuva skalade potatis medan jag föna håret och lite sånt, haha.
När Lindis kom blev det mat, klyftpotatis, kött och bea-sås. Lovely...
Dom stannade även för lite kvällsmys framför Mammas pojkar, haha. Det är verkligen så dåligt så det blir nästan bra. Haha...

Idag blev det också en sväng hem till mor. Där det blev pannbiffar och potatis och gräddsås. MUMS! Min mamma är den bästa. Därför ska hon få sin jävla tryckkokare som hon önskar sig. Men utan att hon ska veta om det. Hmm.. Lurigt..

Imorn ska jag, syrran och Louise dra till Skövde för julhandel. Kommer bli en kamp mot plånbok och annat shoppingsuget folk. Fan! Hahaha...
Wish me luck...


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0