Torsdag 5/11...

Halloj..

Äntligen är det torsdag. Vilket betyder sista arbetsdagen denna veckan. Lovely!
Ska bli så skönt med helg, få städa och tvätta och sånt kul. Har inte orkat i veckan så får ta tag i det imorn. Hmm.
På lördag blir det myskväll hemma hos Maria. Jag, Josse och Maria ska äta fondue (eller hur det nu stavas), goda diper till, sallad, vitlöksbröd osv. Mums mums!!
Kul och få lite och göra. Slippa sitta hemma.
Söndagen bjuder nog på kinamat hemma hos syster med pappa, Kicki, Fanny kanske om hon följer med, man vet aldrig med tonåringar. Hihi...

Jag fick fler vuxenpoäng idag. Jag gjorde nämligen min första "julskinka". Blev lite knas, men ett telefonsamtal till mor och allt löste sig. Haha...
Vad skulle jag göra utan min mamma?
Riktigt gott är det med "julskinka" iaf. Smaskens!!

Nu ska jag njuta av fritiden innan det är dags och äta och dra till jobbet.


Puss puss..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0