Världens bästa mamma..

Långsam jag är då!

Men nu är jag här igen! Haha..
Har ju inte haft något och skriva, därför jag inte varit här. Inte orkat heller.

Idag har jag haft min mamma här och då har det hänt lite, haha.
Är så bra när hon kommer, hon är ju så snäll som hjälper mig med massa saker!
Jag har världens bästa mamma verkligen!

Vi har "oljat" in bänkskivorna i köket, blev mkt mkt bättre än innan iaf.
Sen fika vi lite såklart. Tog en promenad ner till syrran där hon jobbar och tittade på tyger. Har nog hittat nya gardiner till sovrummet iaf. Vardagsrummet är helt omöjligt. Inga julgardiner blev det heller. Hmm...
Gick hem igen och då såg mamma en "död" blomma som hon grävde ner i tro om att den skulle överleva, haha.
Hängde även upp pippifåglarnas lilla mathus, eller nåt. Vet inte vad jag ska kalla det. Ska bara köpa frön nu så dom har nåt och äta med hahaha. Dom får nöja sig med talgbollarna sålänge.
Så lite duktiga har vi varit idag iaf.
Hängt tvätt och kört en diskmaskin med, haha. Sikket slit!!

Nu ska det faras iväg till jobbet! Jiha!!


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0